


Vacature: Personeelsplanner
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Qlean Business is een jong, dynamisch bedrijf met hands-on mentaliteit! GET SHIT DONE heerst door ons gehele team, en op de werkvloer ook vaak letterlijk!
Wij leveren naast reguliere schoonmaakdiensten namelijk ook projectmatig specialistische schoonmaakdiensten. Denk daarbij aan bouwopleveringen, schoonmaak na lijkvinding, extreem verwaarloosde woningen etc.
Onlangs zijn wij een nieuw pand betrokken in Tilburg, je komt terecht in een moderne omgeving waar je jezelf direct thuis zult voelen.
Wat is voor ons belangrijk? Omdat Qlean Business enorm hard groeit zoeken we iemand met ervaring op het gebied van planning. De systemen waar wij mee werken zijn ontzettend gebruiksvriendelijk, maar het probleemoplossend denken, een juiste inschatting van de benodigde capaciteit maken, kunnen anticiperen (ad hoc) op veranderingen moet vanuit jou komen. Nee verkopen is voor ons geen oplossing, wanneer je dit als een uitdaging ziet en onderstaande skills jou ook wel passen zien we je graag snel!
Skills:
- Je werk- en denkniveau is MBO/HBO;
- Iemand die logisch kan nadenken;
- Een planner met meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie;
- Je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig;
- Klant- en servicegerichtheid is je tweede natuur;
- Je voelt je thuis in een hectische omgeving waarin je meerdere acties tegelijk weet uit te voeren en te beheersen;
- Je bent voor 24 uur of meer per week beschikbaar;
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je bent mede verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van de dag- en weekplanningen;
- Je bewaakt de continuïteit van de planning, zorgt voor een goede inschatting van de benodigde capaciteit en plant de medewerkers optimaal in;
- Je anticipeert op veranderingen (Ad Hoc) en komt met creatieve oplossingen;
- Je communiceert de planning op tijd naar klanten en medewerkers;
- Je bent mede verantwoordelijk voor het verwerken en aannemen van verzoeken voor vrije dagen, ziekte, vakantieverlof en andere soorten verlof;
- Je bent mede verantwoordelijk voor het werven van nieuwe medewerkers, voeren van sollicitatie gesprekken en de verdere administratieve afhandelingen daarvan;
- Je beantwoord e-mails en telefoon
- Overige administratieve taken
Wat wij bieden:
- Een energieke, uitdagende functie met uitzicht op een vast contract
- Een enthousiast team
- Fijne werkplek
- Groei mogelijkheden in functie
- Goed salaris boven CAO met eindejaarsuitkering en vakantiegeld
- Pensioen regeling
Nader kennismaken? Bel naar 06-23896595 of stuur een e-mail naar p.heessels@qleanbusiness.nl

Vacacture: Financieel administratief medewerker
Vacature: Financieel administratief medewerker
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Qlean Business is een jong, dynamisch bedrijf met hands-on mentaliteit! GET SHIT DONE heerst door ons gehele team, en op de werkvloer ook vaak letterlijk!
Wij leveren naast reguliere schoonmaakdiensten namelijk ook projectmatig specialistische schoonmaakdiensten. Denk daarbij aan bouwopleveringen, schoonmaak naar lijkvinding, extreem verwaarloosde woningen etc.
Onlangs zijn wij een nieuw pand betrokken in Tilburg, je komt terecht in een moderne omgeving waar je jezelf direct thuis zult voelen.
Wat is voor ons belangrijk? Omdat Qlean Business enorm hard groeit zoeken we iemand met ervaring op het gebied van boekhouding. De systemen waar wij mee werken zijn ontzettend gebruiksvriendelijk, maar het gestructureerd en nauwkeurig werken, het bedenken van verbeteringen in de huidige processen moet vanuit jou komen. Hieronder valt ook een deel van de loonadministratie, het is zeer belangrijk dat deze gegevens kloppen en we vanuit daar kunnen anticiperen op de markt d.m.v. financiële rapportages. Wanneer je dit als een uitdaging ziet en onderstaande skills jou ook wel passen zien we je graag snel!
Skills:
- Je werk- en denkniveau is HBO;
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
- Affiniteit met administratie en boekhoudkundige taken;
- Excel, Word, pp, Outlook beheers je volledig;
- Je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig;
- Klant- en servicegerichtheid is je tweede natuur;
- Je voelt je thuis in een hectische omgeving waarin je meerdere acties tegelijk weet uit te voeren en te beheersen;
- Je bent voor 12 uur of meer per week beschikbaar;
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de gewerkte uren;
- Verwerken van de loonadministratie met alle bijhorende processen;
- Overeenstemmen van inkooporders met facturen;
- Beheren van crediteuren en debiteuren;
- Zorgdragen dat alles correct wordt geboekt;
- Betaalbatches klaarzetten;
- Rapporteren van financiële resultaten;
- Overige administratieve taken;
Wat wij bieden:
- Een energieke, uitdagende functie met uitzicht op een vast contract
- Een enthousiast team
- Fijne werkplek
- Groei mogelijkheden in functie
- Goed salaris boven CAO met eindejaarsuitkering en vakantiegeld
- Pensioen regeling
Nader kennismaken? Bel naar 06-23896595 of stuur een e-mail naar p.heessels@qleanbusiness.nl
QB op TV!!! Kijk je met ons mee?

Interview met Service Management

Vacature: Crime scene cleaner!
Net als elk ander beroep, is het opruimen van ‘plaats-delicten’ of extreem verwaarloosde woningen niet voor iedereen weggelegd.
Als je het in je hebt, zul je merken dat dit werk zowel lonend als uitdagend is.
Naast voor de hand liggende vereisten (die we hieronder zullen bespreken), moet je ook meelevend en gevoelig zijn en tegelijkertijd de situatie voor de klant effectief oplossen.
Wat is er nodig om Crime Scene Cleaner te zijn?
Je moet bezitten over inlevingsvermogen en fysiek erg fit zijn. Het grootste deel van de 8-10 urige dag wordt doorgebracht op je voeten, dit is fysiek veeleisend. Ook wordt er gevraagd om zware voorwerpen zoals meubels of dozen te verplaatsen en zelfs tapijt of gipsplaten eruit te halen. Hoewel alle projecten anders zijn, kan je ook worden gevraagd om met bloed of andere lichaamsvloeistoffen om te gaan. En in situaties van lijkvinding kan er een heftige en intense geur zijn, dus een sterke maag is noodzakelijk. Gedurende de tijd dat het werk wordt gedaan werk je in een overall en met een gezichtsmasker of andere persoonlijke beschermingsmiddelen, u moet dus bestand zijn tegen hitte. Dit zijn slechts enkele van de fysieke uitdagingen
Ook zijn er emotionele en mentale componenten verbonden aan deze functie. De klant die ons inhuurt doorgaat meestal een zeer traumatische tijd. Aandacht voor de cliënt en familie is van groots belang en een meelevende benadering is altijd noodzakelijk.
Flexibiliteit en vertrouwen zijn ook erg belangrijk als Crime Scene Cleaner. Omdat we te maken hebben met ernstige situaties, kunt u op elke moment van de dag of nacht in actie worden gebracht. Het is belangrijk om beschikbaar te zijn wanneer een cliënt dat nodig heeft, zodat we de situatie snel en effectief kunnen oplossen.
Als jij denkt te hebben wat nodig is, solliciteer dan direct.
Stuur jouw CV en motivatie naar: p.heessels@qleanbusiness.nl
De stoere kant van schoonmaken!
Interview door Linda.nl

VACATURE: Tilburg
Pas jij de handschoenen? Wij zoeken een nieuwe collega voor in de regio: Tilburg
Qlean Business is een jong schoonmaakbedrijf waarbij perfectie bovenaan staat! Wij zijn allergisch voor de Franse slag, en leveren elke dag opnieuw kwaliteit! Onze mensen krijgen daarvoor voldoende tijd en de juiste tools om de klus te klaren.
Wat ga je doen?
Spreekt ‘’niet lullen, maar poetsen’’ jou wel aan, en doe jij je werk graag goed dan is deze baan voor jou! Want om ons team uit te breiden zijn we op zoek naar zogenoemde gas gevers! en Quality doeners! Je kunt al aan de slag vanaf 12-30 uur per week en dit tegen goede verdiensten!
Je bent verantwoordelijk voor de schoonmaak van diverse (kantoor)panden en projecten in en nabij jouw woonplaats. Hier maak je de kantine, toiletten, kantoren en overige ruimtes weer heerlijk fris en clean. Je krijgt hiervoor van ons voldoende tijd en de juiste tools.. Ook het bijhouden van diverse voorraden behoort tot jouw taak.
Wat wij bieden:
Goede verdiensten (boven cao)!
Vaste uren op contract na 6 weken
Bonus regeling
Reisuren worden vergoed
Leuk en enthousiast team
Personeelsfeestjes
Gevarieerde werktijden
Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en eventuele opleiding
Wat wij vragen:
Minimaal middelbare school-werk- en -denkniveau;
Enthousiast en energiek persoon
Aanpakker ‘niet lullen, maar poetsen’
Je streeft altijd naar perfectie
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Je bent in het bezit van eigen vervoer en rijbewijs B
Dus doe jij je werk graag goed en spreekt ‘niet lullen, maar poetsen’ jou wel aan? Solliciteer dan direct!
Parttime uren: 20-30 per week
Stinkend huis na overlijden: wie moet het schoonmaken?
BN de stem publiceerde onlangs een artikel over een verwaarloosde woning waar maanden lang een overleden man had gelegen.
Zij belde hierover met Qlean Business.. Lees verder